„Kedvenc eszközünk a játék, de nem csak ehhez értünk: a történetmesélés, a világépítés, a vizualizáció, a pszichológia, a kommunikáció, a marketing és az üzleti szakértelem sokszor tesztelt és célra szabott mixét használjuk, hogy elérjük a partnereinkkel együtt kitűzött célokat.
De mit teszünk akkor, ha egy igazi hi-tech közösség kütyü-paradicsoma adja az apropót? Hát egy vérbeli TechMérettetésre hívjuk meg a közönséget!
A résztvevőket TechMester, a világ legokosabb és legmenőbb szuperhőse várja, aki hamarosan nyugdíjba vonul ezért hirdetést tesz közzé: aki átmegy mindhárom próbatételén, bekerül a jelöltek közé, akik közül kiválasztja méltó utódját. Jelige: denevér és vasjelmezesek kíméljenek.
TechMester Játszmája a konferencia teljes ideje alatt elérhető a látogatóknak, akik az ezermester-guru feladványainak megoldásával részt vehetnek egy sorsoláson az értékes nyereményekért.
A játék kiindulópontja egy önálló stand a kiállítók között: ez TechMester Műhelye, ahol a kissé flúgos techguru videóüzenettel és egyszerű, ám mégis csavaros feladványaival várja a résztvevőket. A kihíváson a Szuper Mesterséges és Önvezérelt Tyűdedurva Intelligencia (SZMÖTYI) segíti a próbatételre érkezőket, akiket a segítőkész AI bármikor eligazít. A közönség a kiállítók között kutakodva bukkanhat az egyes küldetések végrehajtásához szükséges nyomokra és ezeket megfelelően felhasználva juthatnak el SZMÖTYI adatbázisába és írhatják be magukat a nyereményjáték résztvevői közé.
A játékot az Eureka Games hozza el Nektek.