Általános Szerződési Feltételek

A Szolgáltató adatai:

A Szolgáltató neve: Smartopert Kft.
Székhelye és postai címe: 6710 Szeged, Kapisztrán út 79.
Adószáma: 27120211-2-06
E-mail címe: info@smartopert.com
Honlapjának címe: www.smarthomeexpo.com
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@smartopert.com
    1. A szolgáltatás igénybevétele

      1. A megrendelések leadása a SmartHomeExpo internetes oldalán kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a smarthomeexpo.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a Vevők részére. A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelem” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a Vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a Vevőnek van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. A smarthomexpo.hu oldalon az árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák, ha csak ettől eltérő árra külön nincs utalás.

      2. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. A hosszabb határidővel feltüntetett termékek kereskedelmi partnereink raktáraiban találhatók, így előfordulhat, hogy a kereskedelmi partner oldalán előálló készletfogyás miatt a megrendelés teljesítése lehetetlenné válik. A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti. A teljesítés lehetetlenülése esetén a Szolgáltató Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Szolgáltató mindent megtesz a weboldalon található információk pontosságának fenntartása, illetve a készletinformációk aktualizálása érdekében, azonban a szerződés létrejöttének pillanatában a Szolgáltató kereskedelmi partnere, mint a Szolgáltatón kívüli harmadik személy tevékenysége folytán, a Szolgáltató által előre nem látható okból a teljesítés lehetetlenné válhat, a lehetetlenülés beállta azonban nem teszi a Szolgáltató ajánlatát alkalmassá arra, hogy a Vevőt megtévessze, mivel a Szolgáltató az ajánlat megtételekor a beszerezhetőségi adatok tekintetében a legjobb tudomása szerint járt el.

      3. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján e-mailben (info@smartopert.com), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

      4. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

        1. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

        2. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató raktárába (”Smartopert ügyfélszolgálat”, 6710 Szeged Kapisztrán út 79.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

        3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

        4. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

        5. A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen

          • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv, gravírozás);
          • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
          • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
          • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
          • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
          • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
          • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
        6. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

      5. Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

      6. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

      7. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

        Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

      8. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

      9. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

      10. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.smarthomexpo.com oldalon olvashatóak.

Egyéb rendelkezések

    1. A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

    2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

    3. A felhasználó a 2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

    4. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

    5. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

    6. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@smartopert.com címen.

    7. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@smartopert.com címen.

    8. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

      Lakcím szerint illetékes békéltető testületek:

      Baranya Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
      Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
      Telefonszáma: (72) 507-154
      Fax száma: (72) 507-152
      Elnök: Dr. Bodnár József
      E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

      Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
      Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
      Fax száma: (76) 501-538
      Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
      E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

      Békés Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
      Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
      Fax száma: (66) 324-976
      Elnök: Dr. Bagdi László
      E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

      Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
      Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
      Fax száma: (46) 501-099
      Elnök: Dr. Tulipán Péter
      E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

      Budapesti Békéltető Testület
      Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
      Telefonszáma: (1) 488-2131
      Fax száma: (1) 488-2186
      Elnök: Dr. Baranovszky György
      E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

      Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
      Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
      Fax száma: (62) 426-149
      Elnök: Dr. Horváth Károly
      E-mail cím: info@csmkik.hu

      Fejér Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
      Telefonszáma: (22) 510-310
      Fax száma: (22) 510-312
      Elnök: Dr. Vári Kovács József
      E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

      Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
      Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
      Fax száma: (96) 520-218
      Elnök: Horváth László
      E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

      Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
      Telefonszáma: (52) 500-735
      Fax száma: (52) 500-720
      Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
      E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

      Heves Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
      Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
      Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
      Fax száma: (36) 323-615
      Elnök: Dr. Gordos Csaba
      E-mail cím: hkik@hkik.hu

      Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
      Telefonszáma: (56) 510-610
      Fax száma: (56) 370-005
      Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
      E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

      Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
      Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
      Telefonszáma: (34) 513-010
      Fax száma: (34) 316-259
      Elnök: Dr. Rozsnyói György
      E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

      Nógrád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
      Telefonszáma: (32) 520-860
      Fax száma: (32) 520-862
      Elnök: Dr. Pongó Erik
      E-mail cím: nkik@nkik.hu

      Pest Megyei Békéltető Testület
      Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
      Telefonszáma: (1)-474-7921
      Fax száma: (1)-474-7921
      Elnök: Dr. Csanádi Károly
      E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

      Somogy Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
      Telefonszáma: (82) 501-000
      Fax száma: (82) 501-046
      Elnök: Dr. Novák Ferenc
      E-mail cím: skik@skik.hu

      Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
      Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
      Fax száma: (42) 420-180
      Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
      E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

      Tolna Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
      Telefonszáma: (74) 411-661
      Fax száma: (74) 411-456
      Elnök: Dr. Gáll Ferenc
      E-mail cím: kamara@tmkik.hu

      Vas Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
      Telefonszáma: (94) 312-356
      Fax száma: (94) 316-936
      Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
      E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

      Veszprém Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
      Telefonszáma: (88) 429-008
      Fax száma: (88) 412-150
      Elnök: Dr. Vasvári Csaba
      E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

      Zala Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
      Telefonszáma: (92) 550-514
      Fax száma: (92) 550-525
      Elnök: Dr. Molnár Sándor
      E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

    9. Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR), amely ide kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgátató e-mail címének (info@smartopert.com) megadása mellett küldhető be panasz.

    10. Fizetési módok

A fizetés történhet:

      • Bankkártyás fizetés biztonságos felületen: Online bankkártyás fizetés a OTP BANK ZRT – OTP Simple fizetési felületén.

A Felhasználó/Vevő tudomásul veszi, hogy a Smartopert Kft. (A Szolgáltató székhelye: 6710 Szeged, Kapisztrán út 79.) adatkezelő által a(z) https://smarthomeexpo.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Hungária körút 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

Számlázáshoz szükséges adatok:

        1. Személyes adatok: Vezetéknév és Keresztnév
        2. Cím adatok: Irányítószám, Város, Utca, házszám
        3. Kapcsolattartási adatok: Telefonszám, e-mail cím.

Szállításhoz szükséges adatok:

        1. Személyes adatok: Vezetéknév és Keresztnév
        2. Cím adatok: Irányítószám, Város, Utca, házszám
        3. Kapcsolattartási adatok: Telefonszám, e-mail cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

      • Átutalás a díjbekérő kiállítását követő 8 napon belül az alábbi számlaszámra:

Smartopert Kft
11735005-26052801
OTP Bank

Hatályos: 2020. november 3-tól visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.

Scroll to Top